Harri from HELSINKI wrote on November 6, 2024 Kannusalissa Espoossa oli hyvä meno. Routasydän ja Kärppä-paidan lavavisiitti jäi varmasti kaikkien muistoihin. Kiitos! … Toggle this metabox. Permalink Please wait…